emmasofiapakarinen

Alla inlägg den 17 juli 2013

Av emma pakarinen - 17 juli 2013 20:17

Tycker att ni borde checka in på min vän Åses blogg! Hon är grym!


www.happinessforsomeoneelse.blogg.se


Vill du också ha en shoutout? Kommentera!


Av emma pakarinen - 17 juli 2013 12:45

Sitter på stranden medans min lillasyster badar.. Vattnet är as varmt men det är dock en jävla massa skumma typer här..det är as bra väder och skit varmt men jag har inte sovit på 28 timmar och jag går hellre hem och sover, håller samt på att dö av pollen!

Av emma pakarinen - 17 juli 2013 10:00

 



Tröja från ginatricot // och shorts från Levis 501 // Kamera Canon 1100D
  

Av emma pakarinen - 17 juli 2013 08:38

Bestämde mig för att laga amerikanska pannkakor till frukost! Och äntligen börjar folket vakna här! Ha en great dag!

Av emma pakarinen - 17 juli 2013 05:42

Godmorgon folk! Jag ska försöka vända på dygnet nu, Så jag har varit vaken hela natten och vi ska snart åka till stugan för att fortsätta renovera på våran husvagn! Så det blir en massa målade osv. Nu ska jag vänta tills alla andra vaknar och göra min i ordning sakta! Outfit bilder kommer ut senare!       

Av emma pakarinen - 17 juli 2013 01:14

Hejsan! Välkommen till min blogg! Har haft en massa bloggar men nu är jag verkligen inne i detta med huvudet före! Jag har inte haft tid med att fixa header eller något annat för den delen! Men ja, I detta inlägg tänkte jag berätta för er läsare vad det är jag ska skriva om! Jag kommer Videovlogga en massa framöver när jag får mitt Kamera stativ!  Såklart kommer det finnas "Dagens outfit!" Varje dag! 7 dagar i veckan!;) Och såklart kommer ni få veta vad jag gör på dagarna! Så det kommer bli en massa Inlägg VARJE dag! Alla bilder kommer tas med min mobil eller Med min Systemkamera Canon 1100D ! Vi hörs senare! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsan! Jag heter Emma! Jag är en glad och sprallig tjejpå 15 år som aldrig kan sitta still! Jag kommer blogga om allt mellan himmel och jord! Jag bor i en liten stad vid namn Eskilstuna! Har ni några frågor? Kommentera eller skicka in ett mejl till Emmap

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards